جوونه بزن

صدایی تو را می خواند ، روانه شو . سر مشق خودت باش . با چشمان خودت ببین . با یافته ی خویش بزی . در خود فرو شو تا به دیگران نزدیک شوی . پیک خودت باش . پیام خودت را بازگو . میوه از باغ درون بچین .
شاخه ها چنان بارور بینی که سبد ها آرزو کنی و زنبیل تو را گرانباری شاخه ای بس خواهد بود...

15. مطب خالی

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۶ ب.ظ

امروز ک 19 مهره یک ساعته ک اینجا بیکارم و تا حالا مریضی نداشتم . همیشه اینطوری نیست البته ولی خب بگیر نگیره ... یه دوره 10 15 روزه خیلی سرم شلوغه و یه دوره م خیلی خلوت و طاقت فرسا ... ناشکر نیستم . از وقتی مطب زدم هیچ کدوم از این 3 ماه دستم خالی نبود . از پس خودم و هزینه های مطبم براومدم . این ماه حدود 6  7تومن درامد داشتم . درامدی مال خودم و از کار خودم . بدون باس داشتن . 

تا الان ک مطب زدم تو این 3 ماه هیچ ماهی بی هوم نبودم .ولی خب هیچ تضمینی نیست ک ماه بعدم اینطور باشه . کار مستقل داشتن ترس داره . ترس فردا . ترس بگیر و نگیر . ترس اوج کرونا . 

روزای بی مریض واقعا مغزم درد میگیره دلم غصه دار میشه . ترس ب جونم میفته .باید تبلیغاتم رو افزایش بدم و جدیتر کار کنم . احتمالا تراکت چاپ کنم . و مجددا ب کانالا تبلیغ بدم . 

باید خودم بیشتر مطالعه کنم مطمینم همکار جدید خیلیم ادم قدری از لحاظ کاری نیس. پس اگر یه حرکتی بزنم خوب میگیره .

باید درس بخونم و ورکشاپ هارو چندباره ببینم که قوی شم . تبلیغ کنم .

راستی دیروز خمیر درست کردم دونات پختم عالی بود کیف دنیا مال من بود ک خمیرم انقد عالی دراومد . امروز عصر جلسه 9 هوم ویزیتمم برم تا ببینم چه پیش اید ...

الهی ب امید تو ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۹
جوانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی