جوونه بزن

صدایی تو را می خواند ، روانه شو . سر مشق خودت باش . با چشمان خودت ببین . با یافته ی خویش بزی . در خود فرو شو تا به دیگران نزدیک شوی . پیک خودت باش . پیام خودت را بازگو . میوه از باغ درون بچین .
شاخه ها چنان بارور بینی که سبد ها آرزو کنی و زنبیل تو را گرانباری شاخه ای بس خواهد بود...

۱۲. دارم جوونه میزنم 🍃🌸

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۱۱ ب.ظ

   جوانه حرفشو گفته ... جوانه فقط با یه جمله ای ک اون روزِ ابری سین بهش گفت که برو بگو من میخوام این کارو کنم اگر موفق شدم ک عالیه اگر نه خودم تاوانشو میدم، حرفشو زده بالاخره ... گفت جوانه خودت باید انتخاب کنی و مسئولیت کارهاتو بر عهده بگیری ... سین درست گفت با یه جدیتی هم گفت ک ب خودم گفتم بابا این جز بدیهیاته چقدر داری براش زور میزنی پاشو برو حرفتو بزن خلاص ... واقعاا خودمم در شگفت بودم ک چرا نمیگم چرا دهنم بسته ست چرا لال شدم ...

گفتم... غر شنیدم ، عدم اعتمادشونو حس کردم ولی رها شده بودم میترسیدم هنوزم میترسم ولی از خودم فقط از خودم و اینکه نکنه پامو پس بکشم و کاهلی کنم 😐 نه هیچ کس دیگه ای ...
دارم کاری که میخوامو میکنم ...
رفتم تهران عروسی خ . خوش گذشت ولی من تقریبا مطمئن شدم نمیخوام عروسی بگیرم 😄
رفتم پیش شین عزیزم ، عزیزترینم یارم 💑 اتفاق جالبی رو تجربه کردیم لذت بردیم خنگ بازی دراوردیم ولی عجیب و تازه بود 👌😁 تو غروب آفتاب تو چیتگر ماشروم برگر خوردیم ، خندیدیم هوا عالی بود خورشید از لای درختا معلوم بود ، قاصدک فوت کردیم برام دست گل وحشی زشت و خنگی درست کرد 😍😍😁😁 گفت بیا بریم بالاترا ببینیم چخبره رفتیم بالا هوا تاریک بود زیبا بود بوسیده شدم گلوشو بوسیدم😍 برگشتنی تو ماشین آهنگایی ک میدونستم دوست داره پلی کردم خودمم دوسشون داشتم با هر آهنگ ک میومد میخندید ومیگفت  لعنتتت بهت 😂😂 با صدای جذابش میخوند همراه آهنگ، موسیقی ش رو تفسیر میکرد و من سراپا گوش بودم و لذت میبردم با تمام سلول هام 😍😍💆‍♀️ صداشو ضبط کردم و شبهای بعدش هرشب دارم صدهزار بار گوش میدم بهش ❤
دیشب حرف زدیم حرفای خوب و عمیق ... حرف های خوب گفتن باهاش عجیب ترین و زیباترین لذت منه ❤
به جان دوست دارمش و بابت داشتنش عمیقا شاکرم🌸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۵
جوانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی